1. Kezdőlap
  2. KORONA Takarék NETBANK

KORONA Takarék NETBANK

Tisztelt Ügyfelünk! 


Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. február 17-én (vasárnap) hajnalban 00:00 – 04:00 óra között szervereink karbantartása miatt az SMS szolgáltatás szünetelni fog.


Ebben az időszakban generálódott Electra/Internetbank aláíró és a számlaforgalmi SMS-ek is csak késve a karbantartás végeztével kerülnek továbbításra.


Megértésüket  köszönjük.


KORONA Takarék


 


 


Tájékoztató a MobilAPP telefonos alkalmazásról 


 


Belépéshez kattintson az "NETBANK belépés" gombra!

NETBANK belépés

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Tájékoztatjuk, hogy NETBANK rendszerünk 7*24 órában elérhető. Amennyiben valamilyen oknál fogva ebben változás történik, akkor arról itt, és/vagy a NETBANK felületen adunk előzetes tájékoztatást! Megbízások beküldésre minden esetben van lehetőség, de naponta lehetnek olyan rövid időszakok (esti órák), amikor számláiról egyenleg információkat a felület jelenleg még nem tud megmutatni a háttér rendszerekben történő automatikus feladatok futtatása miatt.

A NETBANK rendszert kérjük Internet Explorer, vagy Mozilla Firefox böngészővel használja a hibamentes működés érdekében.

 

Megértésüket köszönjük!

KORONA Takarék 

 

NETBANK rendszerrel kapcsolatban kérdéssel, vagy hiba esetén kérjük az Ön számlavezető kirendeltségéhez forduljon elsősorban, melyeknek elérhetőségei megtalálhatók a főoldal bal oldali ikon sorában ("Fiókhálózat"), vagy hívja a 7*24 órában elérhető KORONA Takarék  által üzemeltetett 06 (21) 24-24-551 központi ügyfélszolgálati telefonszámot, és ezen belül az 2/1 menüponton keresztül tud segítséget kérni.