Tisztelt Ügyfelünk!

 

A Pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló, 2017. évi LIII. törvény alapján, Takarékszövetkezetünknek 2019. október 31-ig ismét át kell világítani minden meglévő ügyfelét a rögzítendő adatok körének bővülése, az okiratok másolási kötelezettsége miatt.

 

Az Ön személyes közreműködése szükséges az előírások teljesítéséhez. 

 

A fenti határidőt követően a hiányos adatokkal rendelkező ügyfeleknél Takarékszövetkezetünk köteles a kezdeményezett ügyletek, ügyleti megbízások teljesítését megtagadni!

 

Kérjük, kísérje figyelemmel honlapunkon az ügyfél-átvilágítási kötelezettséggel kapcsolatos tájékoztatót és keresse fel fiókjainkat.

 

Netbank Belépés:

 

MTB Zrt. és Korona Takarék Netbank

 

ELECTRA INTERNET BANKING BEMUTATÓ VIDEÓK

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Tájékoztatjuk, hogy NETBANK rendszerünk 7*24 órában elérhető. Amennyiben valamilyen oknál fogva ebben változás történik, akkor arról itt, és/vagy a NETBANK felületen adunk előzetes tájékoztatást! Megbízások beküldésre minden esetben van lehetőség, de naponta lehetnek olyan rövid időszakok (esti órák), amikor számláiról egyenleg információkat a felület jelenleg még nem tud megmutatni a háttér rendszerekben történő automatikus feladatok futtatása miatt.

A NETBANK rendszert kérjük Internet Explorer, vagy Mozilla Firefox böngészővel használja a hibamentes működés érdekében.

 

Megértésüket köszönjük!

KORONA Takarék 

 

NETBANK rendszerrel kapcsolatban kérdéssel, vagy hiba esetén kérjük az Ön számlavezető kirendeltségéhez forduljon elsősorban, melyeknek elérhetőségei ITT találhatók meg, vagy hívja a 7*24 órában elérhető KORONA Takarék  által üzemeltetett 06 (21) 24-24-551 központi ügyfélszolgálati telefonszámot, és ezen belül az 2/1 menüponton keresztül tud segítséget kérni.

 

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Örömmel tájékoztatjuk, hogy Ügyfeleink igényeit szem előtt tartva 2019. június 9-től frissített Electra Internet Banking és megújított Takarék Mobilapp szolgáltatásokkal állunk rendelkezésére.

 

Frissült az Electra Internet Banking!

A megújítással célunk, hogy ügyfeleink egy ergonomikus, könnyen átlátható, felhasználóbarát elektronikus felületet kapjanak, ahonnan egyszerűen intézhetik többek között napi átutalásaikat, sárga csekk befizetéseiket, betétlekötéseiket.

Sőt, új funkcióval is bővült az Electra Internet Banking, hiszen lehetősége van ezen a felületen a bankkártyákhoz kapcsolódó változtatásokat is elvégezni, mint limitmódosítás és kártyafelfüggesztés.

 

Megújult a Takarék Mobilapp!

A Takarék Csoport 2019. június 9-én új mobilapp-ot is indított a mobiltelefonon keresztül bankoló ügyfelei részére.

Az új alkalmazást a jelenlegi Mobilapp-ot használó ügyfeleink visszajelzései és a piaci trendek alapján újítottuk meg, így egy modern, könnyen kezelhető, átlátható szolgáltatást hoztunk létre, mely minden olyan funkciót tartalmaz, amit az Electra Internet Banking is.

 

Technikai probléma, illetve belépéssel kapcsolatos nehézségek esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal az alábbi telefonszámokon:

 

Korona Takarék Szövetkezet:              +3621 24 24 551

 

Bízunk benne, hogy szolgáltatásaink elnyerik tetszését!

 

Üdvözlettel:

Takarék Csoport

 

* A frissített Electra Internet Banking szolgáltatást, valamint az új Takarék Mobilapp-ot egyelőre a Takarékbank Zrt., az MTB Zrt. és a takarékszövetkezetek Ügyfelei érhetik el, illetve a Takarék Kereskedelmi Bank Zrt. azon Ügyfelei, akik befektetési szolgáltatással (Electra Internet Banking értékpapír modullal) rendelkeznek.